Kontaktinformācija  |  Viegli lasīt  |  Lapas karte   
             

Lielvārde Knights’ Castle

Šobrīd virs zemes redzamās drupas ir kādreizējās pils otrā un augstāko stāvu sienas. Livonijas laikā (13. gs.) celtā pils tikusi būvēta pēc Ikšķiles mūra pils parauga kā neliela divu stāvu torņa būve. Ar laiku tā tika pārbūvēta un papildināta, tika uzbūvēts aizsargmūris un tornis. Livonijas kara laikā, 1579. gadā cara Ivana Bargā karaspēks to izpostīja. Mūsdienās drupas ir daļēji izpētītas un iekonservētas. Precīza informācija par pils vēsturi nav pieejama, jo tās arhīvs, kas glabājās Kokneses pilī, sadega Ziemeļu kara laikā.

The ruins that are visible above ground today are the remains of the second story walls of the former castle. The castle, built during the Livonian period (13th century), followed the example of the castle at Ikšķile, a small two story tower construction. Over time it was expanded, the tower and defense wall were added. It was destroyed by Ivan the Terrible’s armies during the Livonian War in 1579. Today, the ruins have been partially studied and laid up. Precise information about the history of the castle is unavailable because its archives, stored at Koknese Castle, were destroyed by fire during the North War.

 X 
Turpinot lietot šo lapu, Jūs piekrītat, ka Lielvārdes novada pašvaldība uzkrās un lietos sīkdatnes Jūsu ierīcē.
Vairāk informācijas Piekrītu